مقدار باید من در مرحله 5 CKD نوشیدن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

الکل برای بیماران مبتلا به مرحله 5 بیماری مزمن کلیهمقدار باید من در مرحله 5 CKD نوشیدن

مقدار باید نوشیدن من CKDEn مرحله 5 مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، بیشتر بیماران قادر به تولید ادرار به اندازه کافی. سپس مایع اضافی می تواند در بدن تجمع به راحتی، باعث التهاب و فشار خون بالا. بنابراین، بیماران باید می خواهند بدانند که چه مقدار از آنها می تواند با مرحله 5 CKD نوشیدن.

در زندگی روزمره ما هستند، بسیاری از انواع نوشیدنی به ارائه مایع برای بدن شما وجود دارد. علاوه بر مقدار کل مصرف مایعات، بنابراین انتخاب نوشیدنی نیز باید مراقبت بسیار بیمار را جذب کند. امروز، ما دوست داریم که به معرفی الکل، قهوه، چای و آب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه مرحله 5.

الکل برای بیماران مبتلا به مرحله 5 بیماری مزمن کلیه

نوشیدن مقدار زیاد الکل است یک تهدید عمده حتی برای افراد سالم، به عنوان آن می تواند آسیب به سیستم های مختلف اندام مانند سیستم تنفسی، سیستم عصبی، معده، کبد، مغز، سیستم قلبی عروقی، و غیره بیماران باعث بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) در معرض خطر عوارض مختلف، که برخی از آنها به راحتی می توان با الکل تشدید. از این نقطه، شما پیشنهاد به دور از الکل باقی بماند.

قهوه برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه مرحله 5

قهوه غنی از کافئین، که یک منبع پورین است. در بدن ما، پورین متابولیزه به اسید اوریک، riñones.El توسط تولید بیش از حد اسید اوریک را افزایش بار بر روی کلیه ها و بدتر از شرایط کلیوی بیماران است حذف شده است. از این نقطه، این بیماران نمی توانند بیش از یک فنجان قهوه در زندگی روزانه خود را می نوشند.

آب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه مرحله 5

آب بهترین نوشیدنی برای این بیماران است زیرا می تواند کمک به پاک کردن بدن و سیستم ادراری. همچنین، مقدار صحیح آب کلیه مالیات نیست، بنابراین توصیه می شود برای انتخاب آب به عنوان منبع مایع.

آخرین اما نه کم، مقدار مایع برای نوشیدن مقدار خروجی ادرار در روز قبل بیش از 500 میلی لیتر است. این شامل تمام مصرف مایعات خود را. امیدوارم، شما می توانید پیدا کردن آنچه شما می گی. شما هنوز هم سوال؟ شما می توانید آن را در فرم زیر ترک.





:: برچسب‌ها: مرحله رژیم غذایی بیماری کلیوی 5 مزمن ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: